Nabór na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 5
- Drukuj"/> artykuł: Nabór na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 5"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Nabór na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 5"/>
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 5 im. Janusza Korczaka 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 27
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
wykształcenie - wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy na podobnym stanowisku; bądź wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 4- letni staż pracy na podobnym stanowisku;
-
umiejętności i wiedza merytoryczna odpowiednie na stanowisku specjalisty do spraw kadr
2. Wymagania dodatkowe:
-
dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów ubezpieczeń społecznych, oświatowych
i samorządowych oraz Karty Nauczyciela; -
samodzielność, obowiązkowość, dokładność, punktualność, komunikatywność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista;
-
mile widziana znajomość przepisów płacowych, obsługa programu Płatnik
3. Zakres wykonywanych zadań:
-
bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonych spraw;
-
zakładanie, kompletowanie i prowadzenie akt personalnych wszystkich pracowników szkoły;
-
przygotowywanie umów dla nauczycieli i pracowników szkoły zatrudnionych w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, sporządzanie dokumentacji związanej ze zmianami w zatrudnieniu, wystawianie świadectw pracy;
-
prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli;
-
pomoc w wyliczaniu godzin ponadwymiarowych nauczycieli;
-
pomoc w tworzeniu arkusza organizacyjnego;
-
przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło;
-
wystawianie pracownikom zaświadczeń dotyczących ich zatrudnienia;
-
prowadzenie spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi pracowników administracji i obsługi oraz nauczycieli, w tym określanie wymiaru urlopu, przyjmowanie wniosków, prowadzenie rejestru, kontrola nad terminowością wykorzystywania urlopów zaległych;
-
prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z czasem pracy;
-
prowadzenie spraw związanych z urlopami macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, wychowawczymi
i bezpłatnymi; -
sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego i Systemu Informacji Oświatowej w zakresie dotyczącym zatrudnienia pracowników;
-
przekazywanie do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informacji miesięcznej i rocznej;
-
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności;
-
prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP pracowników oraz kontrola ich aktualności;
-
prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi;
-
archiwizowanie dokumentacji na zajmowanym stanowisku i przekazywanie do składnicy akt;
-
realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
stanowisko pracy: specjalista ds. kadr
-
wymiar czasu pracy: 1/2 etatu, 20 godzin w tygodniu
-
data zatrudnienia: 1 stycznia 2023 r.
5. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;
-
kopia dyplomów ukończenia studiów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje;
-
kopia dokumentów potwierdzających staż pracy;
-
oświadczenia opatrzone własnoręcznym podpisem:
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
-
potwierdzona własnoręcznym podpisem informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydata do pracy w Szkole Podstawowej nr 5 w Zakopanem (druk do pobrania na stronie internetowej szkoły: sp5zakopane.szkolnastrona.pl w zakładce RODO lub w sekretariacie szkoły przy ul. Nowotarska 42.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub przesłać na adres: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem, ul. Nowotarska 42, 34-500 Zakopane z dopiskiem: „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadr ” w terminie do dnia: 19 grudnia 2022 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do szkoły).
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz te, które nie wpłyną w określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
7. Dodatkowe informacje:
-
Procedura naboru na stanowisko urzędnicze jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap – Kwalifikacja formalna – badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych;
Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie.
II etap – Kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją konkursową powołaną przez dyrektora Szkoły Podstawowej nr 5 w Zakopanem
-
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
-
Dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony zostaną dołączone do akt osobowych.
-
Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać przez nich odebrane po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie tego okresu nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone.
Załączniki
- Scan20221208091434.pdf (1.10 MB)
- CV SPNr5Zakop. (1).pdf (201.98 KB)
Metryczka
Wytworzono: | 2022-12-08 11:25 | przez: Administrator |
---|---|---|
Opublikowano: | 2022-12-08 11:25 | przez: Administrator |
Podmiot udostępniający: | Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Korczaka w Zakopanem | |
Odwiedziny: | 623 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.